سومین کنفرانس مدیریت استراتژیک

  • سازمان کنفرانس

    رئیس کنفرانس: دکتر علی دیواندری (دانشگاه تهران)

    دبیر علمی کنفرانس: دکتر علی حیدری (دانشگاه تهران)

    دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر حسین صفری (دانشگاه تهران)

  • محورهای کنفرانس

    1- رهبری، تصمیم گیری، هوشمندی و تفکر استراتژیک

    2- استراتژی های رقابت و همکاری

    3- مدیریت استراتژیک در شرکت های چند کسب و کاره و هلدینگ

    4- استراتژی سرمایه انسانی، دارایی های نامشهود و سازمان یادگیرنده

    5- استراتژی تکنولوژی، نوآوری، کارآفرینی و مدل کسب و کار

    6- مدیریت استراتژیک در عمل: همراستاسازی، پیاده سازی، ارزیابی و مباحث رفتاری استراتژی

    7- حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی

  • زمان برگزاری

    24 و 25 آذرماه 1394

  • محل برگزاری

    سالن اجتماعات الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سالن­های جنبی

  • زبان برگزاری کنفرانس

    فارسی

  • کمیته علمی

    تعداد 30 نفر عضو کمیته علمی شامل 20 نفر از اعضاي هیات علمی دانشگاه تهران، 8 نفر از اعضاي هیات علمی 7 دانشگاه و مرکز علمی معتبر داخلی و 2 نفر از اعضاي هیات علمی 2 مرکز علمی بین المللی

  • رویه پذیرش مقاله

    بصورت دو مرحله­ ای، که تعداد 266 مورد خلاصه مقاله دریافت شد

  • تعداد مقالات پذیرفته شده

    27 مورد پذیرش مقاله، که 5 مورد ارائه شفاهی و 22 مورد صرفاً چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس

  • تعداد سخنرانان

    10 سخنرانی که 7 مورد توسط سخنرانان داخلی و 3 مورد آن توسط سخنرانان بین ­المللی ارائه شد

  • تعداد پانل های تخصصی برگزار شده

    2 مورد شامل پانل صنعت خدمات مالی و پانل آموزش عالی با مشارکت 9 نفر از اعضاي هیات علمی دانشگاه­ها و مراکز علمی و شرکت­هاي داخلی و 1 نفر از اعضاي هیات علمی دانشگاه­هاي خارج از کشور.

  • تعداد کارگاه های تخصصی

    3 مورد که 2 مورد آن توسط مدعوین داخلی و 1 مورد توسط مدعوین بین­ المللی ارائه شد

  • عناوین کارگاه ها

    بازآفرینی استراتژی کسب ­وکار، نقش شاخص­های کلیدی عملکرد در جاری­ سازی استراتژی، Value Chain Design

  • تعداد شرکت کنندگان در کنفرانس

    359 نفر

  • حامیان کنفرانس

    بانک گردشگری، بانک انصار، بیمه پارسیان، انجمن بین المللی مدیران ایرانی، صباویژن