سومین کنفرانس مدیریت استراتژیک

سومین کنفرانس مدیریت استراتژیک

سازمان کنفرانس:

رئیس کنفرانس: دکتر علی دیواندری (دانشگاه تهران)

دبیر علمی کنفرانس: دکتر علی حیدری (دانشگاه تهران)

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر حسین صفری (دانشگاه تهران)

محورهای کنفرانس:

۱- رهبری، تصمیم گیری، هوشمندی و تفکر استراتژیک

۲- استراتژی های رقابت و همکاری

۳- مدیریت استراتژیک در شرکت های چند کسب و کاره و هلدینگ

۴- استراتژی سرمایه انسانی، دارایی های نامشهود و سازمان یادگیرنده

۵- استراتژی تکنولوژی، نوآوری، کارآفرینی و مدل کسب و کار

۶- مدیریت استراتژیک در عمل: همراستاسازی، پیاده سازی، ارزیابی و مباحث رفتاری استراتژی

۷- حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی

زمان برگزاری:

۲۴ و ۲۵ آذرماه ۱۳۹۴

محل برگزاری:

سالن اجتماعات الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سالن­های جنبی

زبان برگزاری کنفرانس:

فارسی

کمیته علمی:

تعداد ۳۰ نفر عضو کمیته علمی شامل ۲۰ نفر از اعضاي هیات علمی دانشگاه تهران، ۸ نفر از اعضاي هیات علمی ۷ دانشگاه و مرکز علمی معتبر داخلی و ۲ نفر از اعضاي هیات علمی ۲ مرکز علمی بین المللی

رویه پذیرش مقاله:

بصورت دو مرحله­ ای، که تعداد ۲۶۶ مورد خلاصه مقاله دریافت شد

تعداد مقالات پذیرفته شده:

۲۷ مورد پذیرش مقاله، که ۵ مورد ارائه شفاهی و ۲۲ مورد صرفاً چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس

تعداد سخنرانان:

۱۰ سخنرانی که ۷ مورد توسط سخنرانان داخلی و ۳ مورد آن توسط سخنرانان بین ­المللی ارائه شد

تعداد پانل های تخصصی برگزار شده:

۲ مورد شامل پانل صنعت خدمات مالی و پانل آموزش عالی با مشارکت ۹ نفر از اعضاي هیات علمی دانشگاه­ها و مراکز علمی و شرکت­هاي داخلی و ۱ نفر از اعضاي هیات علمی دانشگاه­هاي خارج از کشور.

تعداد کارگاه های تخصصی:

۳ مورد که ۲ مورد آن توسط مدعوین داخلی و ۱ مورد توسط مدعوین بین­ المللی ارائه شد.

عناوین کارگاه ها:

بازآفرینی استراتژی کسب ­وکار، نقش شاخص­های کلیدی عملکرد در جاری­ سازی استراتژی، Value Chain Design

تعداد شرکت کنندگان در کنفرانس:

۳۵۹ نفر

حامیان کنفرانس:

بانک گردشگری، بانک انصار، بیمه پارسیان، انجمن بین المللی مدیران ایرانی، صباویژن