دومین کنفرانس مدیریت استراتژیک

  • سازمان کنفرانس

    عنوان کنفرانس: کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک

    رئیس کنفرانس: دکتر علی دیواندری (دانشگاه تهران)

    دبیر علمی کنفرانس: دکتر علی حیدری (دانشگاه تهران)

    دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر حسین صفری (دانشگاه تهران)

  • محورهای کنفرانس

    1- کارآفرینی استراتژیک

    2- مدیریت تحول استراتژیک

    3- رهبری و تفکر استراتژیک

    4- سرمایه ­های فکری استراتژیک

    5- هوشمندی استراتژیک کسب­ وکار

    6- استراتژی­های همکاری و مشارکت

    7- قابلیت­های پویا و نوآوری استراتژیک

    8- استراتژی­های رقابتی و رقابت ­پذیری

    9- مسئولیت اجتماعی و پایداری کسب ­وکار

  • زمان برگزاری

    4 و 5 آذرماه 1393

  • محل برگزاری

    سالن اجتماعات الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سالن­های جنبی

  • زبان برگزاری کنفرانس

    فارسی

  • کمیته علمی

    تعداد 32 نفر شامل 18 نفر از اعضاي هیات علمی دانشگاه تهران، 12 نفر از اعضاي هیات علمی 10 دانشگاه و مرکز علمی معتبر داخلی و 2 نفر از 2 مرکز علمی بین المللی

  • رویه پذیرش مقاله

    یک مرحله ­اي که طی آن تعداد 415 مورد مقاله دریافت شد.

  • تعداد مقالات پذیرفته شده

    55 مورد پذیرش مقاله شامل 2 مورد چاپ در نشریه علمی- پژوهشی، 11 مورد ارائه شفاهی،19 مورد ارائه پوستر و 25 مورد صرفا چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس

  • تعداد سخنرانان

    15 سخنرانی تخصصی که 13 مورد توسط سخنرانان داخلی و 2 مورد آن توسط سخنرانان بین­ المللی ارائه شد

  • تعداد کارگاه های تخصصی

    5 مورد که 4 مورد توسط مدعوین داخلی و 1 مورد آن توسط مدعوین بین ­المللی ارائه شد

  • عناوین کارگاه ها

    استفاده از شبیه سازي براي آموزش استراتژیک و توسعه تفکراستراتژیک، تحلیل محیط کسب ­وکار، تبیین استراتژي توسعه محصول جدید با رویکرد نوآوري باز در شرکت ایران خودرو، ارزیابی شایستگی تفکر استراتژیک در مدیران، مهارت تفکر استراتژیک: حلقه گمشده در تدوین استراتژي

  • تعداد شرکت کنندگان در کنفرانس

    423 نفر

  • حامیان کنفرانس

    بانک پارسیان، بانک ملت، هلدینگ استیل آذین ایرانیان، بیمه پارسیان، ردبول، مؤسسه مدیران جوان پویا