• محورهای اصلی

    • رهبری، تصمیم گیری، هوشمندی و تفکر استراتژیک
    • آینده نگاری و توسعه چشم انداز در سطح ملی ، صنعت و بنگاه
    • سیاستگذاری در سطوح ملی، منطقه ای و بخشی
    • استراتژی های رقابت، همکاری و هم رقابتی
    • مدیریت استراتژیک در شرکت های چند کسب و کاره و هلدینگ
    • استراتژی سرمایه انسانی، دارایی های نامشهود و سازمان یادگیرنده
    • توانمندیهای پویا، استراتژی تکنولوژی و نوآوری، و مدل کسب و کار
    • تدوین استراتژی، همسویی، پیاده سازی، ارزیابی و مباحث رفتاری استراتژی
    • حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی
    • توسعه دانش و تجارب مدیریت استراتژیک با بهره گیری از علوم شناختی