• محورهای اصلی

    • رهبری، تصمیم گیری، هوشمندی و تفکر استراتژیک
    • آینده نگاری و توسعه چشم انداز در سطح ملی ، صنعت و بنگاه
    • سیاستگذاری در سطوح ملی ، منطقه ای و بخشی
    • استراتژی های رقابت، همکاری و هم رقابتی
    • مدیریت استراتژیک در شرکت های چند کسب و کاره و هلدینگ
    • استراتژی سرمایه انسانی دارایی های نامشهود و سازمان یادگیرنده
    • توانمندیهای پویا، استراتژی تکنولوژی و نوآوری و مدل کسب و کار
    • مدیریت استراتژیک در عمل: تدوین استراتژی، همراستاسازی ، پیاده سازی، ارزیابی و مباحث رفتاری استراتژی
    • حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی
  • محور ویژه

    • توسعه دانش و تجارب مدیریت استراتژیک با بهره گیری از علوم شناختی
  • پانل های تجارب و چالش ها

    • اتحادهای راهبردی در صنعت خودرو ایران: فرصت ها و چالش ها
    • توسعه همکاریهای راهبردی بین المللی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
    • نوآوری در مدل های کسب و کار صنعت خدمات مالی
    • راهبردهای توسعه صنعت گردشگری در کشور