اعلام نتایج داوری مقالات پذیرفته شده

مقالات زیر جهت چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس پذیرفته شده­اند. مقالاتی که نیازمند اصلاح هستند نسخه نهایی را تا پیش از برگزاری کنفرانس به ایمیل papers.icsm@ut.ac.ir  ارسال کنند. مقالاتی که برای ارائه شفاهی انتخاب شده­اند نیز در فهرست زیر اعلام شده است.

لازم به توضیح است که کلیه مقالات پیش از چاپ نهایی در مجموعه مقالات کنفرانس، نیازمند ویرایش هستند. هماهنگی­های بیشتر جهت انجام ویرایش نهایی تنها پس از برگزاری کنفرانس با نویسندگان انجام خواهد شد. مجموعه مقالات حداکثر یک ماه پس از برگزاری کنفرانس به صورت آنلاین منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام مقاله دهندگان (نویسنده و نویسندگان همکار) جهت اصلاح و چاپ در مجموعه مقالات و همچنین صدور پذیرش مقاله الزامی می باشد. (ثبت نام با شرایط ویژه می باشد، لطفا با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایید.)

 

  1. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت صنعت لیزینگ کشور
  2. بررسی وضعیت حاکمیت شرکتی در شرکت­های دولتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  3. سند راهبردی ارتقای سطح رضایت مشترکین برق کشور(اصلاح: تصاویر خوانا نیستند)
  4. مدل ترکیبی SWOT و AHP جهت ارزیابی استراتژیک: مطالعه موردی شرکت تیام شبکه
  5. طراحی مدل تفکر استراتژیک برای دستیابی به مدل کسب وکار بنگاه صنعتی با رويکرد مدل سازي ساختاري تفسيري(اصلاح: تحقیق ارتباط جدی با توسعه مدل کسب­وکار ندارد لذا عنوان اصلاح شود) (ارائه شفاهی)
  6. ارزیابی تاثیر انعطاف‌پذیری استراتژیک در انتخاب ساختار ائتلاف‌های استراتژیک: مطالعه‌ای در حوزه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات صنعتی
  7. تبیین اثر خلاقیت و نوآور‌ی‌پذیری بر عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیانِ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات)(شفاهی)
  8. بررسی تأثیر ابعاد مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد واحدهای تولیدی از طریق متغیر میانجی استراتژی تمایز(شفاهی)
  9. سناریو نگاری شرکتی در راستای ساماندهی DNA سازمانی
  10. رابطه میان قابلیت تفکر استراتژیک مدیران ارشد و کارآفرینی­گرایی سازمانی
  11. تاثیر آینده­نگاری شرکتی بر تصمیمات استراتژیک و عملکرد شرکت
  12. بکارگیری رویکرد سناريونگاری منطق شهود استنفورد، جهت تدوین راهبردهای آینده كاهش خوراك یکی از پالايشگاه­های گاز کشور(شفاهی)
  13. نگاهی استراتژیک به تولید محصولات سازمان های خبری: استراتژی های خرد و کلان در تولید گزارش خبری تلویزیونی
  14. سنجش تاثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد سازمان
  15. برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو (مطالعه موردی: شرکت گروه اقتصاد سابین)(اصلاح: مقاله فاقد جمع­بندی و بحث است)
  16. مفهوم پردازی “مزیت دوسوتوان” در شرکت های هلدینگ تحقق همزمان رشد و سودآوری (اصلاح: عنوان مقاله با مدل نهایی حاصل شده انطباق ندارد)
  17. نقش مديريت استرات‍ژيك استعداد در عملكرد سازماني
  18. بررسی تغییر سازمانی از دیدگاه نظریه معناسازی(شفاهی)
  19. شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد و اجزاء مدل کسب‌وکار اپراتورهای تلفن همراه ایران
  20. الگوی منسجم و پویای جاری سازی راهبردی با بکارگیری روش هوشین کانری (مطالعه موردی: وزارت نیرو)
  21. بازارگرایی به عنوان یکی از انواع جهت گیری های استراتژیک شرکتی: مفهوم، پیشایندها و نتایج
  22. چارچوب مفهومي الزامات کليدی موثر در پياده سازي موفق نقشه جامع علمی کشور
  23. تأثیر سرمایه فکری بر قابلیت‌های پویا (شفاهی)
  24. سناریوپردازی چند سطحی (اصلاح: در عنوان مقاله اشاره شود که مطالعه موردی کجا انجام شده. روش تحقیق ترکیبی مبهم است و طرح آن روشن نیست)
  25. ارائه مدلی به منظور ارزیابی و اولویت­بندی استراتژی­ها بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن و رویکرد تصمیم­گیری چندشاخصه مورد مطالعه: شرکت سمت‌و‌سوی توسعه ایرانیان(شفاهی)
  26. فهم و تبیین پدیده «پشیمانی استراتژیکِ سازمانی (شفاهی)
  27. تدوین نقشه‌ی استراتژیک معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل‌سازی تفسیری ساختاری و کارت امتیازی متوازن
  28. بررسی مفهوم رقابت‌پذیری با رویکرد نوآوری در اقتصاد دانش‌بنیان برای کشورهای منتخب(اصلاح: قسمت تجزیه و تحلیل نیازمند بسط و توضیح بیشتر است)
  29. رقابت همکارانه : مروری بر یک تنش در استراتژی
  30. تدوین راهبردهای توسعه بندرانزلی با استفاده از تکنیک SWOT و ماتریس کمی برنامه‌ریزی استراتژیک (QSPM) (نیازمند اصلاح مطابق با فایل ارسال شده برای نویسنده)
  31. چارچوب مفهومی طراحی سامانه رصد و کنترل برنامه استراتژیک در سازمان مطالعه موردی برنامه راهبردی 1404 وزارت نیرو
  32. Innovation strategy, from R&D to Open Innovation; Review and Recommendations (Presentation) (The paper requires copy editing)
  33. A typology of strategic relationships in religious tourism business networks (Presentation)
  34. Contract Institution and Product Heterogeneity: Location and Production Strategies for Exporters (Presentation)
  35. Leadership styles and kind of organization (Presentation)
  36. Developing DEMATEL-CCA Hybrid Algorithm Approach to Analyze the Causal Relations on Global Competitiveness’ Pillars (Presentation)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *